Когнітивно-поведінкова психотерапія є сучасним, ефективним засобом турботи про психічне здоров’я та психологічний розвиток людини. Запрошуємо у спільну подорож вивчення, практики та розвитку КПТ задля того, щоби у людському житті було більше процвітання, здоров’я, реалізації себе, у стосунках – глибини та розуміння, і загалом – ми як суспільство – могли бути людянішим, гармонійнішим та вільнішим!

Якісна освіта - шлях до ефективної допомоги!

Психотерапевтичні освітні проекти

Дані програми мають відповідну акредитацію і надають цілісну психотерапевтичну освіту у відповідності до міжнародних стандартів. Навчання є багатокомпонентним і включає  семінари, супервізовану клінічну практику, оціннювання компетентностей та ін. Для участі в даних програмах обов’язковою є базова освіта у сфері охорони психічного здоров’я (психіатра, психолога та ін.).

Проекти у моделі "КПТ+" та плекання розвитку і психічного здоров'я

Інноваційні проекти для широкого кола фахівців, що працюють у сфері “людина-людина”. Освіта у базових КПТ-техніках, майндфулнес, схема-терапії та можливостях їх застосування у консультуванні та коучингу для допомоги людям, що стикаються з різного роду викликами та проблемами. Позитивно-орієнтована модель підтримки особистісного розвитку, психологічного благополуччя, превенції психічних розладів, зміцнення резилієнтості (психологічної стійкості), соціальних зв’язків. Загальні освітні та просвітницькі проекти у сфері охорони психічного здоров’я.

Психологічне консультування орієнтоване на плекання особистісного зросту

в процесі планування

Короткотермінові онлайн-навчальні програми

Дані короткотривалі проекти дають знання з основ КПТ-підходу та загалом сфери охорони психічного здоров’я та відкривають можливості застосування цих знань на базовому рівні у допомозі людям зі специфічними розладами та проблемами – при пережитті втрати, психотравмуючої події, при суіцидальності, а також у широкому контексті коучингу для плекання психологічного благополуччя, здорового способу життя, резилієнтності, попередження професійного вигорання та ін.

Основи психотравматології та травмо-фокусованої КПТ

онлайн-проект
наступний проект: 05/2024

КПТ-модель плекання психологічної стійкості

онлайн-проект
наступний проект: осінь 2024

КПТ-модель менеджменту суіцидальності

онлайн-проект
наступний проект: 09/2024

КПТ-підхід у менеджменті маси тіла

онлайн-проект
в процесі планування

Нейробіологія психотерапії

навчальний семінар (очно/онлайн)
щорічно, анонс незабаром

КПТ-модель плекання звичок здорового стилю життя

онлайн-проект
в процесі планування

Програми подальшої спеціалізації у КПТ

Програми у форматі малої навчальної групи для випускників та учасників базової програми з КПТ по типу “клінічної ординатури”, що ведуть до спеціалізації у окремих напрямках застосування КПТ, а також програма підготовки викладачів/супервізорів. Спеціалізовані онлайн-проекти з КПТ з інтегрованими супервізіями, клінічними розборами – шлях до подальшого поглиблення і спеціалізації.

Тематичні семінари

Семінари з КПТ, схема-терапії, майндфулнес та інших окремих тем сфери охорони психічного здоров’я у викладанні українських та закордонних фахівців-експертів даної теми, які дозволяють поглиблювати професійний розвиток у КПТ та суміжних сферах знань та спеціалізуватися у окремих напрямках – наприклад, терапія подружніх пар, КПТ біполярного розладу, шизофренії та ін. 

Психотерапія і християнська духовність: точки дотику

навчальний семінар
планується на 2024 рік

КПТ шизофренії

онлайн-семінар
викладач: Юзуф Сівріоглу

КПТ з людьми літнього віку

онлайн-семінар
викладач: Юзуф Сівріоглу

КПТ біполярного розладу

онлайн-семінар
викладач: Юзуф Сівріоглу

Гуманітарні проекти

В межах гуманітарної ініціативи “Вистояти. Перемогти. Відродитися!” УІКПТ разом з партнерськими організаціями реалізує ряд короткотермінових програм та просвітницьких ініціатив, метою яких є плекати нашу індивідуальну та національну резилієнтність (стійкість) та відповісти на потреби турботи про психічне здоров’я українців в умовах війни. Нашою метою є у короткі терміни охопити навчанням базових підходів КПТ широке коло фахівці, які є і будуть долучені до надання допомоги потребуючим того особам. А також забезпечити “масове виробництво” та поширення “аптечок технік КПТ” для зміцнення індивідуальної та національної стійкості в умовах війни.

Супервізійні практикуми

Формат поглибленої підтримки у специфічних методах та напрямках роботи за рахунок участі у супервізійних групах – як правило з невеликою кількістю учасників та можливістю чутливого індивідуального супроводу на дорозі професійного зростання. Велика увага на розвитку клінічного мислення, творчого, гнучкого застосування технік і втручань. Інтегрований компонент “практикумів” – відпрацювання технік під безпосередньої супервізією, розвиток практичної та стосункової майстерності.

Супервізійний практикум з дитячої психіатрії

планується на 2024 рік

Супервізійний практикум зі схема-терапії

планується на 2024 рік

Супервізійний практикум з КПТ з дітьми, молоддю та їх рідними

планується на 2024 рік

Щорічні події нашої професійної спільноти

Щороку ми запрошуємо випускників нашого базового навчального проекту з КПТ на особливий семінар-UPDATE. Щорічно наша професійна спільнота, об’єднана в Українську асоціацію КПТ проводить національну конференцію. А Європейська асоціація поведінкових та когнітивних терапій (EABCT) щорічно організовує європейський конгрес з КПТ.

Національна конференція

щорічно у червні
організовується УАКПТ

Update-CBT

щорічно у грудні, для випускників базового проекту УІКПТ

Європейський конгрес КПТ

щорічно у вересні
організовується EABCT

Навчальні програми наших партнерів

УІКПТ  реалізує компонент КПТ-освіти в навчальних програмах нашого стратегічного партнера – Українського Католицького Університету. Магістерська програма з клінічної психології УКУ пропонує якісну сучасну освіту у даній дисципліні, даючи надійний фундамент для подальшої професійної реалізації у сфері охорони психічного здоров’я. Ми пропонуємо також українським фахівцям онлайн програму наших партнерів Оксфордського центру когнітивної терапії (субтитровану ними російською мовою).

Клінічна психологія з основами КПТ

магістерська програма УКУ

Психічне здоров'я в організаціях

сертифікатна програма УКУ

Онлайн програма з КПТ

програма Оксфордського центру когнітивної терапії

46

Наша педагогічна філософія

Щоби дати добру фахову освіту, треба не тільки бути добрим спеціалістом у ній, але теж треба уміти вчити. Саме тому ми приділіємо ретельну увагу розвитку і вдосконаленню нашої освітньої методології – і ми творимо власну школу, власну педагогічну традицію – базуючись на кращих практиках сучасної освіти загалом, і психотерапевтичної зокрема, наукових даних щодо важливості тих чи інших її компонентів, постійно вдосконалюючи, інтегруючи нові знання, методи та інноваційні технології. Водночас найбільшими нашими вчителями є учасники наших навчальних програм – адже через спільний досвід, завдяки зворотньому зв’язку ми можемо вдосконалювати наші проекти, базуючись на здобутому досвіді.

Ми вчимо вчитися

Це найголовніше – адже дана сфера стрімко розвивається – важливо любити вчитися, бути відкритим і цікавим, залишатися усе життя в позиції учня – і не просто хотіти вчитися, але володіти методологією.

Вчитися через досвід

Ми переконані, що досвід є найважливішим компонентом, а наші пацієнти – нашими найбільшими вчителями. Саме тому – практичний, особистий, клінічний досвід є фундаментом нашої програми.

Вчитися разом

Ми віримо, що найкраще навчання є в доброзичливій та безпечній атмосфері спільноти – тому ми плекаємо її разом. Ми переконані, що навчання потребує доброго супроводу викладачів, супервізорів – і ми дбаємо про це.

Плекати відкритість

Ми віддані Науці. Жодного фанатизму та сліпої “відданості” методу чи авторитету. Тому ми повні цікавості і відкриті до наукових знань з інших сфер та до інтеграції методів та підходів інших видів психотерапії та суміжних галузей знань.

Бути творчими

Психотерапія - це завжди творчий процес, тож ми усіляко підтримаємо розкриття учасниками наших програм їх творчого потенціалу. Даючи структуру та інструменти ми заохочуємо гнучке та творче їх застосування та розвиток.

Зростати

Освіта - це завжди подорож. І не лише у пізнанні науки, але й у пізнанні та розкритті себе, свого особистісного потенціалу. Тож ми підтримуємо застосування технік КПТ для себе, розвиток рефлексії та належної турботи про себе.

26

Компетентностно-орієнтований підхід

Для нас важливо, щоби учасники наших програм здобули відповідні компетентності необхідні для надання якісної психотерапевтичної допомоги. Тому уся наша програма розбудована як цілісний маршрут до здобуття цих компетентностей, а методи оцінювання є для того, щоби допомогти учасникам краще усвідомлювати, де вони є на цій дорозі, які у них досягнення, а які у них наступні “точки до зросту”.

33

Теоретичні знання

Ми переконані, що "немає нічого більш практичного, аніж добра теорія" - тому наше завдання допомогти глибоко розуміти та переносити на практику сучасні наукові знання.

43

Практичні вміння

Водночас ми свідомі - що психотерапія - це практична дисципліна, тому для нас ключовим є розвиток стосункової і технічної майстерності, практичних компетентностей.

42

Клінічне мислення

Практика психотерапії потребує добрих навігаційних навиків, розвитку здатності рефлексувати, бути чутливим до особливостей кожного окремого випадку, готовності до творчого підходу.

41

Етична чутливість

Будь-яка психотерапія має здійснюватися у етичний спосіб, водночас етичні рішення можуть бути непростими - тому вміння володіти "компасом етики" є таким важливим в освіті.

45

Турбота про себе

Праця терапевта є непростою і часто стресогенною. Саме тому важливі навики турботи про себе, захисту від вигорання - і загалом плекання особистісного зросту, власного психічного благополуччя.

13

Мета-навики

У сучасному світі для праці у даній сфері важливі стільки додаткових вмінь - відкриття приватної практики, робота в команді, написання та менеджмент проектів, просвітництво  та багато інших.

21

Цілісна, багатокомпонентна навчальна програма

Досягнення компетентностей можливе лише тоді, коли програма містить усі необхідні компоненти, що цілісно допомагають прокласти маршрут навчальної програми та забезпечити проходження усіх її етапів. І не менш важливим у цій подорожі є наявність усіх необхідних ресурсів – тож розвиток навчально-методичної бази є постійно у фокусі нашої уваги: навчально-методичні матеріали, онлайн-бібліотека, відеозаписи з демонстраціями технік та інші складові постійно поповнюються і доопрацьовуються.

19

Навчальні семінари

Вивчення теорії, розвиток практичних навичок. Праця в групі. Робота в рольових вправах та застосування технік КПТ на собі.

22

Супервізована практика

Ведення пацієнтів під супервізією. Розвиток клінічного мислення та практичної майстерності.

12

Опрацювання літератури

Робота з вибраними підручниками. Інформаційно-ресурсна бібліотека та навчально-методичні матеріали.

34

Клінічні випадки

Поглиблений розгляд клінічних випадків як з досвіду викладачів, так і учасників програм.

27

Навчальні відео

Перегляд відео із записом демонстрацій технік психотерапії. Відеозаписи лекцій для самостійного опрацювання.

23

Робота у групах

Вправляння у практичних навичках у малих групах, інтервізійна взаємодопомога.

09

Власний досвід

Застосування психотерапевтичних технік для плекання власного особистісного зросту та психічного благополуччя.

07

Сучасні технології

Вебінари та супервізії у онлайн форматі. Використання онлайн-програм для зручної організації навчального процесу.

06

Оцінка компетентностей

Тематичні тести. Клінічні задачі. Практичні заліки. Оцінювання аудіо- та відеозаписів сесій та описів випадків. Іспити.

49

Творення спільноти і плекання особистісного зросту

Ми переконані, що в середовищі добрих стосунків, найкраще йде не лише навчання, але теж відбувається особистісний зріст. Адже тоді ми можемо наважитися бути чесними і відкритими один з одним, бути справжніми, працювати з особистим досвідом та власними труднощами, бути підтримкою один одним, бути щедрими, не боятися помилок і невдач, не страждати від порівнянь і конкуренції…

Застосування КПТ для себе

Як викладачі та супервізори ми турбуємося, щоби простір УІКПТ було таким терапевтичним і “збагаченим” середовищем, у якому втілені наші цінності – любові, правди, гідності, свободи –  а відтак відбувається зріст. І звісно – працюючи в моделі КПТ, де кожен пацієнт вчиться бути сам собі терапевтом, ми пильнуємо, щоби усі навики і техніки КПТ ми змогли опанувати насамперед для себе, для зміцнення власної резилієнтності, плекання змістовного та щасливого життя, глибоких та люблячих стосунків…

Увага до індивідуальних потреб

У випадках, коли потрібна психотерапевтична допомога (а згідно стандарту Європейської асоціації КПТ вона не є формальним примусом, але рекомендована у відповідності до індивідуальних потреб), ми допомогаємо учасникам, насамперед на рівні роботи з супервізором, бачити цю потребу і вибрати оптимальний вид допомоги та знайти відповідного терапевта.

Замовити дзвінок

або

Поставити запитання