УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВОЇ ТЕРАПІЇ
ПРЕЗЕНТУЄ В УКРАЇНІ
ОНЛАЙН-НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ З КПТ
ОКСФОРДСЬКОГО ЦЕНТРУ КОГНІТИВНОЇ ТЕРАПІЇ

Дана програма дає можливість збагатити свої знання у когнітивно-поведінковій терапії від провідних світових фахівців методу КПТ за допомогою новітніх телекомунікаційних технологій. Усі навчальні відео субтитровані, а презентації і роздаткові матеріали перекладені російською мовою. Програма включає лекції-презентації викладачів на окремі найбільш актуальні клінічні теми, а також, що особливо цінне - відеодемонстрації окремих технік КПТ у виконанні майстрів КПТ. Дана програма не заміняє базової освітньої програми з КПТ, але є цінним доповненням до неї.

Програма об'єднує 13 модулів, які складаються з 48 відео презентацій, модулі поділені на три рівні: базовий і два поглиблених.
 
Зміст програми:
I. Базовий рівень (5 модулів, 14 відеопрезентацій)
1. Основи теорії когнітивно-поведінкової психотерапії (Дейвід Вестбрук);
2. Процес обстеження та діагностичного формулювання у КПТ (Дейвід Вестбрук);
3. Особливості проведення перших терапевтичних сесій (Джилліан Батлер);
4. Поведінкові експерименти (Джеймс Беннет-Леві);
5. Сократівський метод (Хелен Кеннерлі).

ІІ. Перший розділ з поглибленим вивченням (5 модулів, 13 презентацій)
1. Встановлення цілей терапії в КПТ (Джеймс Беннетт-Леві);
2. Поведінкові експерименти при депресії (частина 1-2) (Джеймс Беннетт-Леві);
3. Використання імагінативних втручань і поведінкових експериментів у КПТ при панічному розладі і агорафобії (Ен Хакман);
4. Когнітивно-поведінкова психотерапія обсесивно-компульсивного розладу (Норма Моррісон);
5. Використання образів у КПТ для побудови формулювання і терапії (Емілі Холмс);

III. Другий розділ з поглибленим вивченням (4 модулі, 21 презентація)
1. Робота з глибинними переконаннями (Хелен Кеннерлі)
2. Робота з посттравматичним стресовим розладом методами КПТ (Мартіна Мюллер);
3. Робота з негативною самооцінкою у когнітивно-поведінковому підході (Мелані Феннел)
4. Когнітивно-поведінкова терапія орієнтована на розвиток співчуття (Дебора Лі)

Детальнішу інформацію про викладачів, зміст кожного модуля, а також можливість промо-перегляду окремих модулів (англійською) можна знайти на відповідній сторінці вебсайту Оксфордського центру когнітивної терапії: http://www.octc.co.uk/training/online-training

Сертифікація:
Після проходження кожного модуля передбачається видача сертифікатів Оксфордського Центру когнітивної терапії про проходження онлайн-навчання із зазначенням відповідних годин навчання. Проте, зауважмо, що дані сертифікати не є кваліфікаційними сертифікатами, а сертифікатами участі. Для здобуття повноцінної освіти у методі когнітивно-поведінкової терапії та відповідно присвоєння кваліфікації "когнітивно-поведінковий психотерапевт" у відповідності до європейських стандартів освіти у КПТ рекомендуємо навчання на базовій навчальній програмі з КПТ Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії.

Викладачі програми - провідні британські та світові експерти у області КПТ, зокрема:

Дейвід Вестбрук - засновник і в минулому директор Оксфордського Центру когнітивно-поведінкової терапії, автор відомого Оксфордського керівництва з поведінкових експериментів у когнітивній терапії та одного з найкращих підручників з КПТ для початківців-психотерапевтів - "Вступ у когнітивно-поведінкову терапію".

Джилліан Батлер - когнітивно-поведінковий психотерапевт, автор багатьох статтей і книг, зокрема відомої праці "Подолання труднощів у психотерапії тривожних розладів", у 2002 році Британська асоціація поведінкових і когнітивних терапевтів присвоїла їй звання "найвидатнішого КПТ-психотерапевта у Великобританії".

Джеймс Беннетт-Леві - відомий когнітивно-поведінковий психотерапевт, один з провідних дослідників процесу навчання та здобуття навичок у КПТ, а також ролі поведінкових експериментів та роботи з уявою в КПТ, автор кількох книг, керівник однієї з ведучих шкіл навчання КПТ у Австралії.

Хелен Кеннерлі - досвідчений клініцист, що спеціалізується на дитячій травмі, дисоціативних розладах, самопошкоджуючій поведінці, керівник програми навчання супервізорів методу КПТ у Оксфордському центрі когнітивної терапії, співавтор книжки "Вступ у когнітивно-поведінкову терапію".

Мартіна Мюллер - викладач та супервізор Оксфордського центру когнітивно-поведінкової психотерапії, керівник спеціалізованої програми з психотравматології у ОЦКТ, світовий експерт у галузі КПТ посттравматичного стресового розладу.

Мелані Феннел - одна з піонерів КПТ у Великобританії, засновник Оксфорского Центру когнітивної терапії та Оксфордського центру майндфулнес-орієнтованої КПТ. У 2002 році з нагоди 30-річчя Британської асоціації поведінкових і когнітивних терапевтів їй було присвоєно звання "найвпливовішої жінки-психотерапевта з КПТ у Великобританії", автор багатьох книг, викладач і супервізор ОЦКТ.

Вимоги до учасників:
- До онлайн-навчання запрошується широке коло фахівців сфери охорони психічного здоров'я: психологи, психіатри, психотерапевти, медичні працівники, соціальні працівники, студенти відповідних спеціальностей та ін.;
- Володіння навичками роботи в Інтернеті
- Наявність швидкісного доступу до Інтернету;

Рекомендовані вимоги до програмного забезпечення комп'ютера:
- Windows XP або більш пізня версія;
- Windows Media Player версії 9 або більш пізня версія;
- Internet Explorer версії 6 або вище; Microsoft PowerPoint 2003 або пізнішої версії.
Використання інших браузерів і програм на ПК можливе, але не може гарантувати повну функціональність.

Якщо вас цікавить участь у даній програмі - за детальнішою інформацією та з метою подання заявки звертайтеся на адресу Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії: i.cbt.org.ua@gmail.com

aaaaaaaaaaaaiii